Provozovatelem tohoto internetového obchodu je společnost EPROFI.CZ s.r.o, která zde působí jako prodejce veškerého nabízeného zboží, zajišťuje jeho prodej. Záruční a pozáruční servis zajišťuje obvykle dovozce, zboží je možné k reklamaci doručit přímo na adresu dovozce nebo k nám na prodejnu.
EPROFI.CZ s.r.o.
Hartigova 160
130 00 Praha 3
IČO: 28475356
DIČ: CZ28475356
RaiffeisenBank 3647217001/5500
Datová schránka : tt34eji
tel: 222 523 380
e-mail: info@eprofi.cz
www.eprofi.cz
Odpovědný vedoucí: Jan Kotík - 605 483 768
Plátce DPH
Telefon: 222 523 380, 739 469 906/8 e-mail: info@eprofi.cz
PROVOZOVNA
Provozovn prochází rekonstrukcí a není v provozu.
FAKTURAČNÍ ADRESA:
Hartigova 160, 130 00 Praha 3
Kontakty
Mobil: 739 469 906, 908
2. ZPŮSOB PLATBY
Zboží je možné uhradit:
FAKTURA: Některé druhy a značky zboží jsou odesílány přímo od našich dodavatelů. V tomto případě není faktura za zboží přiložena v krabici, ale posíláme ji zvlášť Českou poštou v obálce nadepsané FAKTURA.
3. DOPRAVA
U objednávek v hodnotě vyšší než 3500 Kč bez DPH je doprava zdarma po celé ČR. U zboží v ceně do 3500 Kč bez DPH bude účtováno dopravné ve výši 129 Kč bez DPH.
Pro dopravu používáme zasilatelskou službu TopTrans nebo GLS.
4. DODACÍ LHŮTY
Pokud je zboží objednáno přes internet nebo telefonicky do 11.00 v pracovní den a je skladem, je obvyklá dodací lhůta u tohoto druhu zboží hned následující pracovní den. Orientační a obvyklé dodací lhůty jsou uvedeny u detailu každého zboží. V případě, že by měla být dodací lhůta delší, budeme Vás informovat. Každou objednávku telefonicky potvrzujeme a zákazníka informujeme o přesném termínu dodán.
Převzetí zásilky kupujícím
Při převzetí zásilky prosím vždy zkontrolujte, zda obal zásilky není poškozený (promáčknutý, roztrhaný, rozmočený, porušena balící páska). Pokud tomu tak je, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky a zásilku nepřebírejte, případně trvejte na setrvání dopravce až do doby, než výrobek vybalíte a ověříte jeho funkčnost. O případném nepřevzetí zásilky nás prosím v co nejkratší době informujte. Co nejdříve se s Vámi spojíme a společně domluvíme další postup.
Pokud je zásilka v pořádku, je Vaší povinností bez zbytečného odkladu si dodané zboží prohlédnout a o případných závadách a nedostatcích nás informovat písemnou cestou (dopis nebo email) do tří dnů od jeho doručení. Toto se vztahuje i na neúplnost dodávky a nesrovnalosti v počtu dodaného zboží. Při reklamaci je nutné se zbožím předložit kopii dodacího listu (faktury) spolu s dokladem o zaplacení.
5. REKLAMACE
Postup reklamace se u jednotlivých značek/výrobců liší, proto nás prosím kontaktujte telefonicky pro navržení nejvhodnějšího způsobu reklamace. Zboží je možno vždy poslat nebo osobně doručit k nám na sběrné místo na adresu: EPROFI.CZ s.r.o., Hodějovská 3/7, Praha 9, 19800. Vźdy se nejdřive informujte telefonicky o nejlepším způsobu, kam poslat reklamované zboží!
Součástí musí vždy být originál nebo kopie faktury, popis závady a kontakt na zákazníka. Náklady na dopravu zboží do servisu či na naší prodejnu hradí vždy zákazník, dopravu opraveného zboží zpět k zákazníkovi hradí naše společnost. V některých případech je pro zákazníka časově výhodnější doručit zboží přímo do servisu servisního partnera dané značky, a tam ho následně také osobně vyzvednout. Pokud se zákazník rozhodne sám dopravit reklamované zboží do/ze servisu, činí tak na své náklady.
6. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
14-ti denní záruka vrácení peněz.
Aby pro vás bylo nakupování v eshopu opravdu bez rizika, řídíme se zákonem 367/2000 Sb. a pposkytujeme 14-denní záruku vrácení peněz v případě nespokojenosti.
Podmínky vrácení peněz:
Po obdržení a zkontrolování vráceného zboží Vám bude do 14 kalendářních dnů zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet (uveďte v průvodním dopise), popřípadě složenkou. Po obdržení zboží a jeho zkontrolování vystavíme dobropis (opravný daňový doklad), který zašleme po dohodě emailem nebo poštou ve dvou vyhotoveních. Jedno vyhotovení je zákazník povinen podepsat, dopsat na něj číslo účtu, na které budou peníze vráceny, a odeslat zpět na naši adresu: EPROFI.CZ s.r.o., Hartigova 160, Praha 3,
. Bez obdržení podepsaného dobropisu není možné peníze vrátit!
Pokud bude zboží ve 14-denní lhůtě vráceno jakkoli poškozené nebo nefunkční, musí vždy nejdříve zboží zkontrolovat autorizovaný servis a posoudit příčinu, vzniklé poruchy. Do té doby nárok na vrácení zboží nevzniká.
Prodávající je oprávněn z vrácené částky strhnout náklady nutné na uvedení zboží do původního stavu, v případě poškození či nedodání původního obalu pak vracená částka může být snížena na úroveň, za kterou se běžně prodává toto zboží jako použité.
Zrušení objednávky ze strany provozovatele
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
V případě, že tato situace nastane, zavazujeme se Vás neprodleně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a domluvíme s Vámi další postup (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, atp.).
Dotazníky spokojenosti
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.